سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تقوای الهی، اساس هر حکمتی است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 96 اردیبهشت 27 , ساعت 5:48 عصر

مشارکت در ساخت با حفط بافت بومی اصفهان 

عموما در شهر  اصفهان با توجه به نیاز به مشارکت در ساخت اصفهان فاکتور هایی نیز مورد توجه قرار میگیرد . یکی از این فاکتور ها همخوانی بافت جدید با فرهنگ و پیشینه این شهر است ، این راه کار باید به گونه ای برنامه ریزی گردد که در بازسازی بافت فرسوده این شهر باید بافت شهری حفظ شده و اصالت این شهر حفظ شود.

عموما پیمانکاران ساختمانی بدون توجه به بافت بومی شهر ها کار های ساخت و ساز را دنبال می کنند. اما به دنبال حفظ بافت شهری و بومی این مراکز عموما باز سازی ها به دلیل عدم دسترسی به پیمانکاران واجد شرایط و دارای توان در حفظ بافت قدیمی این شهر تلاس به مشکل برخورد میکند

ما این تعهد را میدهیم که در فرایند مشارکت در ساخت اصفهان و شهرستان های دارای بافت قدیمی ، پروژه مشارکت در ساخت به گونه ای عملیاتی شود  که زیست بوم این شهر ها حفظ شده و تلاش ها در راستای اعتلای فرهنگ ایرانی انجام شود .

مشارکت در ساخت در اصفهان

اصفهان یکی از کلان شهر های ایران محسوب می شود به گونه ای که در مسیر رشد این شهر نیاز به باز سازی و ساخت و ساز فراوان بنا های مختلف با کاربرد های فرهنگی ، ورزشی ، تفریحی و تجاری و مسکونی وجود دارد ، باز سازی بافت های فرسوده این شهر میتواند تا حد زیادی در جهت عمران بیشتر این شهر یاری رسان باشد .

مشارکت در ساخت در اصفهان


چهارشنبه 96 اردیبهشت 20 , ساعت 4:47 عصر

توافق نامه مشارکت در ساخت

اگر به دنبال  یک شریک تجاری خوب و با دانش برای اجرای پروژه های مشارکتی ساخت و ساز در شهرستان هستید .کمی دست نگه دارید! قبل از هر اقدامی سوالاتی بوجود خواهند داشت، که پاسخ به آن ها ضرورتی انکار تاپذیر خواهد داشت. اقدام با آگاهی میتواند خطرات ناشی از نا آگاهی را کاهش دهد و احتمالات خطر پذیر را کاهش دهد.

 مشارکت در ساخت‌ برای بسیاری از کسانی‌ که در خانه‌های قدیمی و کلنگی زندگی می‌کنند و توانایی مالی برای تخریب و ساخت یک خانه جدید را ندارند، پیشنهاد جذابی است. در ادامه، نکاتی کلیدی درباره قرارداد مشارکت در ساخت گفته می شود که قبل از اقدام به عقد قرارداد باید به آنها دقت کرد.

توافق نامه مشارکت در ساخت

مدت زمان توافق نامه مشارکت در ساخت 

مدت اجرای پروژه مشارکت در ساخت همیشه یکی از مهمترین اختلافات رایج میان شرکاست. لازم است در نمونه قرارداد مشارکت یک برنامه زمان‌بندی شده مشخص در نظر گرفته شود تا سازنده ملزم به پیشبرد پروژه طبق برنامه باشد. معمولاً اجرای پروژه به چند مرحله تقسیم و برای اجرای هر مرحله مدت زمان خاصی پیش بینی می‌شود و  برای تأخیر در هر یک از مرحله‌ها جریمه یا ضمانت اجرایی تعیین شود. اگر برنامه زمان‌بندی شده در قرارداد مشارکت در ساختپیش بینی نشود مالک نمی‌تواند ادعایی مبنی بر زمان پایان پروژه داشته باشد. 


چهارشنبه 96 اردیبهشت 20 , ساعت 12:36 عصر

 

مشارکت در ساخت مجتمع ورزشی

یکی از مواردی که ممکن است سازندگان و یا کارفرمایان به دنبال آن باشند میتواند در بخش هیا زیر تقسیم بندی گردد:

  • مشارکت درساخت و ساز سالن های ورزشی
  • مشارکت در ساخت زمین گردشگری
  • مشارکت در ساخت مجتمع ورزشی
  • مشارکت در ساخت مجموعه ورزشی
  • ساخت مشارکتی زمین با کاربری ورزشی فرهنگی توریستی
  • ساخت مشارکتی زمین ورزشی نیاز به سازنده و یا نیاز به زمین

زیراممکن است زمینی با کاربری تجاری سازی و ورزشی باشد و فرد نیاز به سازنده داشته باشد و یا برعکس سرمایه گذاری باشد که در صورت برخورد با زمین مناسب قادر به همکاری با شریک تجاری دیگری باشد. همه اینها میتواند با یک برنامه ریزی درست به یک قدرت جذب گرشگری و توریست و تبدیل شدن به کارآفرینی منجر گردد.

که نتیجه آن بالا رفتن میزان محبوبیت یک فضای شهری یا روستایی یا جاذبه گردشگری باشد. داشتن امکانات ویژه در یک فضای فیزیکی میتواند میزان محبوبیت آن فضا را به حد بالایی ، بالا ببرد .

 

مشارکت در ساخت سالن ورزشی در شهرستان

مشارکت در ساخت و ساز زمنی های ورزشی میتواند با توجه به افزایش جمعیت و افزایش قشر جوان در شهرهای پر جمعیت و صنعتی بیشتر باشد از جمله شهرهایی که میتوان برای ساخت و ساز مشارکتی فضاهای ورزشی نام برد را میتوان در بخش های زیر تقسیم بندی نمود. این شهر ها میتوانند از نظر اقتصادی مورد توجه زیادی باشند چه به دلایلی همچون مهاجر پذیری، گستردگی فیزیکی، ورود گردشگران و مسافران و غیره

 

 

 


چهارشنبه 96 اردیبهشت 20 , ساعت 12:30 عصر

مشارکت در ساخت برج در شهرستان

نیاز به سازنده و نیاز به سرمایه جهت ساخت برج از موارید است که افراد ساکن در شهرهای بزرگ شهر میتواند به آن نیازمند باشند. برخی از شهرهایی بزرگی که نیازمند مشارکت در ساخت برای بهره برداری از برج های تجاری و مسکونی هستند

 

 

شرایط مشارکت در ساخت برج

هر اقدامی به خصوص مواردی که نیاز به سرمایه و زمان بلند مدت است و مشغله ای سنگین محسوب میگردد نیازمند یکسری شرایط به خصوص است میتوانید با استفاده از مشاوره مشارکت در ساخت برج بانک سوله ایران کلیه اقدامات و مراحل مشارکت در برج های تجاری و مسکونی را جویا شوید و بعد از اطلاع ازشرایط ساخت و ساز برج اقدام به همکاری با مجموعه شرکت ما نمایید.

 

انواع مشارکت در ساخت برج های تجاری و مسکونی

 بخش هایی که در یک مشارکت در ساخت ممکن است که مجری و کارفرما با آن برخورد نمایند به شرح ذیل است :

  • نیاز به سازنده برای مشارکت در ساخت
  • نیاز به زمین برای ساخت و ساز مشارکتی
  • نیاز به مشاوره برای مشارکت در ساخت
  • نیاز به سرمایه برای ساخت مشارکتی
  • نیاز به مصالح برای مشارکت در ساخت

 

 


جمعه 96 اردیبهشت 15 , ساعت 5:23 عصر

مشارکت در ساخت در تهران

ابر شهر هایی نظیر تهران همواره با مشکل کمبود نقدینگی و تخصص در ساخت و ساز را تجربه کرده اند . از این مشارکت در ساخت در تهران می تواند اهمیت  ویژه ای داشته باشد.

آشنایی با مشارکت در ساخت

مشارکت در ساخت فارق از مکان فیزیکی مورد توافق میتواند، همکاری و مشارکت فردی یا گروهی برای ساخت و ساز تلقی شود . تهران به عنوان پایتخت ایران عزیز، دارای انبوهی از بافت های فرسوده بوده که نیاز به باز سازی و نو سازی دارد. از این رو باید به دنبال راه کارهایی برای مشارکت در ساخت در تهران بود .

مشارکت در ساخت راه کاری است که میتوان به صورت توافق میان صاحب ملک قدیمی و سازنده بنا صورت گرفته و بازسازی ساختمان توسط سازنده انجام شود. سازنده در ان پروژه میتواند به عنوان حق الزحمه خود و سهم خود به میزان مشخصی از بنای جدید را تصاحب کرده و یا وجه مربوط به ساخت و ساز را دریافت کند.

 

 

مشارکت در ساخت

 

 

پارامتر های شناخت گروه مشارکت در ساخت خوب در تهران

یکی از مهم ترین پارامترهای یک شریک خوب برای مشارکت در ساخت در تهران و یا هر شهری از ایران پشتوانه مالی ایشان می باشد . از ابتدا که کلنگ تخریب  ساختمان زده می شود هزینه ها شروع می شود.

اگر حوادث پیش بینی نشده را در نظر نگیریم و هیچ اتفاق نا خوش آیندی پیش نیاید همه روز ساختن یک ساختمان نیاز به تزریق پول فروان دارد . اگر در این میان سازنده به کسری پول برخورد کند ممکن است روند ساخت ماه ها به تاخیر بیفتد . و اولین کاری که در این مواقع انجام می دهند یک پیش فروش جانانه از ملک مشارکتی می باشد.

 شخصی که ملکی را شروع به مشارکت در ساخت میکند اگر در ابتدای کار شروع به پیش فروش نماید بعید به نظر می رسد که بتواند به راحتی این کار را به  اتمام برساند. مگر آنکه شناخت قبلی از سازنده وجود داشته باشد.  پس نداشتن پشتوانه مالی یکی از معضلات به شمار می رود و قبل از انعقاد قرارداد مشارکت  می بایست این موضوع را در اولویت کار خود قرار داد.

 

رزومه و سوابق کاری سازنده و شریک فعالیت مشارکت در ساخت

همیشه سوالاتی این چنینی مطرح است که :

آیا شخصی که قرار است با او قرارداد مشرکت در ساخت منعقد شود تا به حال نمونه کاری داشته ؟



لیست کل یادداشت های این وبلاگ