سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت گمشده مؤمن است، پس هریک از شما گمشده اش را در هر جا یافت، آن را برگیرد . [امام صادق علیه السلام]
 
یکشنبه 96 خرداد 28 , ساعت 2:40 صبح

ریسک بالقوه در مشارکت در ساخت در کیش

اما این منطقه به دلیل اهمیتی استراتژیکی که در خود دارد، دارای ریسک های تجاری مهم و مختص خود نیز میباشد، بنابراین انتخاب شریک تجاری که توانایی مالی و اجرایی مناسبداشته باشد تا با بهره گیری از ماشین آلات قوی در ساخت و سازبتواند موفقیت  پروژه های مشارکت در ساخت را تضمین کند.

 

مشارکت در ساخت در کیش

مشارکت در ساخت در کیش 

مشارکت در ساخت در کیش این روز ها بعنوان یکی از عوامل بسیار مهم رشد منطقه آزاد کیش محسوب میشود. مشارکت در ساخت برج های تجاری و مسکونی ، مجنمع های تفریحی و ساخت اماکن تفریحی در این منطقه میتواند کمک شایانی به رشد و رونق اقتصادی و تجاری این منطقه داشته باشد.


جمعه 96 خرداد 26 , ساعت 10:30 عصر

انتخاب پیمانکار مناسب جهت مشارکت در ساخت

در صورتی که به همه آیتم های فوق توجه شود ، پیمانکاری انتخاب خواهد شد که ریسک پروژه های مشارکت در ساخت را کاهش داده و پروژه با موفقیت عملیاتی خواهد شد . از این رو میتوانید برای مشاوره با کارشناسان بانک سوله ایران مرکز تخصصی ساخت و ساز در شیراز در این باره اطلاعات بیشتری کسب کرده و با اطمینان اقدام به باز سازی بنای فرسوده خود نمایید .


جمعه 96 خرداد 26 , ساعت 2:42 صبح

مشارکت در ساخت منطقه 1 تهران

مشارکت در ساخت منطقه 1 تهران با اینکه دارای جذابیت است در عین حال نوعی چالش نیز محسوب میشود  و با توجه به مقدار سرمایه مورد نیاز مشارکت در ساخت باید مشارکت کننده و مالک هر دو انتخاب خود برای سرمایه گذاری دقت لازم را به عمل بیاورند.

منطقه  یک شهرداری تهران ، در بلندای تهران و با وسعتی حدود 64 کیلومترمربع بر اساس داده های آماری حدود 400 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است.

با توجه به رواج ساخت و ساز در این منطقه ساختمان های آماده و نیمه آماده زیادی را مشاهده میکنیم و به وضوح مشخص است که  رونق مشارکت در ساخت منطقه 1 تهران میزان قابل قبولی از صنعت مشارکت در ساخت در تهران را تشکیل می دهد . این در حالی است که انبوه ساختمانهای آماده و نیمه وقت در آینده ای نزدیک جمعیت منطقه را به مرز 500 هزار نفر خواهد رساند.


چهارشنبه 96 خرداد 24 , ساعت 11:29 صبح

پروژه هایی که در آن ها از ساخت اسکلت فلزی استفاده میشود

در پروژه های مشارکت در ساخت عمدتا از ساخت اسکلت فلزی برای بناهای با ابعاد بزرگ استفاده می شود . این کار علاوه بر بالا بردن میزان مقاومت سازه در برابر حوادث ، فرایند نصب را نیز سریع تر ساخته و پروژه در زمان کوتاه تری اجرایی می شود. از این رو در اغلب پروژه های بزرگ مثل مال ها ، مراکز خرید، برج های مسکونی و تجاری به جای استفاده از سازه های بتنی از فرایند ساخت اسکلت فلزی برای ساخت و ساز استفاده میگردد.در ساخـت اسکلت فلزی ساختمان مـتــریال و دستـگـاه هـای جـوشـکـاری ( دستگاه جوش الکترود ، دستگاه جوش توپودری ، دستگاه جوش زیر پودری ، دستگاه جوش اتوماتیک دروازه ای ) و برشکاری ( دستگاه هوابرش ، قیچی و گیوتین ، دریل ، فرز ، …) از موارد مهمی در تعیین کیفیت و طول عمر سازه خواهند داشت. هرچه دستگاه های جوشکاری پیشرفته تر و یا ترجیحا” اتوماتیک بوده و الکترود و سیم جوش ها از برندهای معتبر و استاندارد باشد کیفیت اتصالات مقاطع بالاتر بوده و در نتیجه سازه تولیدی دارای استحکام بیشتری می باشد .پس استفاده از تست های غیر مخرب مانند RT و بازرسی های جوش تاییدی قابل قبول بر کیفیت جوشکاری مقاطع می باشد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ